Wednesday, July 6, 2011

ulangtahun persahabatan

hai dear blogger ...
yep.. baru tersedar hari ni 6/7/2011..
thanks babe sebab igt ulangtahun kite sebagai seorang sahabat ..
ye.. aku x nafikan aku sebak saat kau ucapkan ulangtahun ni..
sebab kau masih lagi igt aku sebagai 
SAHABAT.. 

terharu yg x dpt diucapkan.. dan kau hampir wat aku menangis
sebab bertapa banyak dugaan dri kemanisan selama kite berkawan dear...
n juga x lupa kenangan manis bersulam kan pahit yg aku rase..
tarikh ni jugak la mengingat kan aku 
saat kite berkenalan...

kau la orang pertama yg menegurku..
dan kau gelar kan ku SAHABAT MU selamalamanya.. 
tu 1 anugerah yg aku amat hargai.. tp sedikit kekecewaan.. sebab aku tidak lg 
di sisi MU bersama mengejar CITA-CITA.. 
tp aku ingin melihat MU berjaya..
dan aku berharap kau TURUT mendoakan yg terbaik wt diri AKU.. 

bertapa banyak jasa baik KAMU selama aku berkawan 
dan menempuh hidup di KOLEJ bersama MU .. 
wahai sahabat.. 
mungkin aku x mampu balas jasa baik MU tu..
tp aku mahu KAMU thu wahai SAHABAT .. aku pasti jadi SAHABAT 
mu selama-lamnya.. 

thanks sebab igt aku sebagai SAHABATMU ...
~sahabat ~

No comments:

Post a Comment