Tuesday, February 7, 2012

arhhhhh! hye blog~ hye semua~... 
rara da naik malas nk update blog lg... tp tbe2 jek rindu... hehe.. 
entah kenapa laa 
arini cm malas jek nak balik ikbn...
malas2 laaa... bole???

hmmm yeahhhh! rara masuk sem 2 ...!!!! 
tp rara pening jugak nak cri tmpat praktikal untuk 2 bulan lg..
dalam bulan 3 ni semua kos lain sibuk praktikal kat luar...
HAAALLUUUU ... 
rara nak kuar jugak dri ikbn tu... 
xbesh3!.... nak praktikal,,,
besh2... dpt kua dri ikbn tu....

er...? nek ni kene wt makeup stage.. hmm dpt rasekan 
yang kerja makin rumit.... hmm... 
:( 

huwaaaaaa~ exam rara pon da bes da... alhamdulilah... 
xde pe yang sangkut pon dlm subjek teknikal...
yg cuak subjek umum x tahu lagi markahnya... tatot!!!!!!!!!!!!!
ngeeeee...

sem 2 ni lagi menguji kepala otak.... harap okey2 jek...
AMIN... 

semalam rara g air hitam... p kepanasan sgt.. cuaca yang menguji tahap kesabaran
rara... 
smpai ke ptg la berjalan.. bole lak kereta rosak kat tgh2 jalan..
nasib la sekejap jek betul kan.. hemmm... 
lau x mmg da berjemur kat tgh2 jalan tu... 


hah tgk la gambar kt air hitam ...
panash2!!!!!!!..


comei x yang ni??? nak beli..... p x jd.. hehe


kedai bunga.... hehe.

tu jek pic rara jalan semalam.. humm . x dpt nak mek pic banyak2..
sebab muke da panas sgt..
x cntik... hehehe... :P 

k la rara stop smpai sini jek.. rara nak kemas baju.. nak balik ikbn 
da.. see u again.. bye2..
assalamualaikum.. :)

Monday, February 6, 2012



masa yang lalu memberikan seribu 1 kenangan, kita tidak dapat menyelaminya
lagi, tapi kita dapat mengimbau kembali..
masa yang akan datang memberikan seribu 1 pertanyaan untuk kita terus menapak 
dan mencapainya..(adakah kita mampu)

masa yang lalu mengajar kita erti kedewasaan ,
masa yang akan datang mencipta seribu 1 kenangan... 

kita jadi kan kenangan yang lalu 1 pengajaran untuk kita 
kita cipta kan kenangan untuk kita meningkatkan lagi 
erti kedewasaan diri kita. 

masa akan datang akan berlalu menjadi sejarah hidup kita 
agar kita sentiasa meningkatkan lagi 1 
pengajaran dalam diri kita.. 

ya..  mencipta kenangan lebih baik dripada mengimbau kembali kenangan
tetapi kdang2 knangan yang lalu memberikan kita 
1 keistimewaan untuk kita mencipta banyak kenangan... :)

jadikan la kenangan tu satu sejarah yang lalu untuk diri kita
agar kita dapat mencipta 1 kenangan paling bermakna 
untuk kita menjadi seseorang yang meniti ke alam 
kedewasaan..