Monday, May 7, 2012

hanya untuk awak..


ke hadapan ''awak'' yang saya kasihi dan lagi sayangi.. 

tbe2 lak arini nak update tentang ''awak'' .. hehe..  tp yang sebenarnya
sje jek nak update blog.. da lame x update blog,
sekali sekala menghabiskan sisa2 hidup dekat sini..

awak tau x semalam sy g jalan2 serius sy terkagum tgk pasangan yang sweet sgt..
hehe... sebenarnye teringin sgt nak macam 2.. 
bole x bole x?
hah!!? X BOLE?
alaaaa nape x ley?

mereka sweet sgt.. saya suke tgk, agak2 kite ade sweet cm tu x ?
lau kite sweet cm tu .. alangkan indahnya hidup saya.
awak tahu, saya banyak angan-angan  dengan awak
untuk ade baju yang same design sebab saya 
nak kita ada sebuah kenangan bila kite berjumpa, kan besh cm2 hehehe... 

pastu kan saya angan-angan saya nak ada 1 album semua 
gambar-gambar kita bersama..
sebab saya nak kita kumpul kenangan dari semasa ke semasa, 
lepas tu kan saya nak ada banyak album 
ikut la dengan berapa lama hubungan kita,,eh bukan berapa lama.. selama-lama nye laaa...
 sebab saya mmg nak ''AWAK'' jadi suami saya.. alaaammakkkk..
malu la saya .. terlepas suda.. hehe..

haaa lagi satu, saya suka kalau hari raya , kita ada baju warna yang sama
kan sweet gitu, 
bermakna kita sambut raya bersama.. (eee... berangan jek kan)
kan besh lau awak tahu..
saya malu laa nak gtwu kat awak.. 
tp mmg saya suka cam tu.. sweet2 gitu..

haaa.. lagi yang saya teringin nak sangat awak wt , awak jadi imam saya..
kalau boleh saya nak awak jadi imam saya tiap2 waktu solat,
lepas tu kita mengaji sama-sama,
awak igt tau, saya nak awak jadi imam saya sampai bila2.. bole x awak??

sebelum awak jadi imam saya, saya teringin nak dgr suara awak azan,
sebab
saya nak rasa mcm mana bahagia lau dgr suara awak yang azan.. ^^

nanti kalau kita dah sah jadi suami isteri, saya x nak hadiah apa2 pon daripada 
awak, kalau awak nak bagi pon x apa, 
tp saya nak awak memberi satu kata yang wat saya ingat kata-kata awak tu.
sebab dengan kata-kata awak itu akan wat saya ingat sampai bila-bila..

bila tiba hari lahir saya, saya nak awak bg hadiah jugak kat saya... hehehehe...
kalau awak x bagi .. xpe saya x marah, tp sebagai hukuman awak kene 
nyanyi lagu untuk saya, bukan lagu ''happy besday'' k... hehehe..
:p tp lagu lain, yang penting awak nyanyikan untuk saya,
hah!... lau awak ada rasa nak bagi saya bunga, saya x ske bunga sejambak tau,
saya suka 2,3 kuntum bunga jek,
sebab saya seorang yang x ske serabut .... 


bole x awak wat semua ni untuk saya????? 
hehehe...

 

No comments:

Post a Comment