Thursday, June 14, 2012

ehem2... (tumpang lalu, betul2 kan kolar baju) ahaaa... arini mmg 
hari yang amat menguji fikiran sye.. 
yelaa.. malam td x stdy langsung (cakap b'iya2) heeee.. mana x nye.. 
malam tadi bergayot.. bkn stdy, da abes semua duit, akhirnye tertido..
last2 arini soklan exam yg mencabar gile.. 
susah beb.. 
BI tu bole la.. (sambil wat gaya tangan) 
lau kepimpinan tu mmg totally saya x bace.. , mmg naik jem kepala saya ni..
dush.. dush .... dushh.... (tembak kepala) ahaak.. 
sudah .. teruskan cte k..

td kol 4 petang hati saya mula la dup dap dup dap.. 
tkotnyer lain macam.. yelaa.. 
penting beb.. masuk2 dewan jek.. pengajar pon mula sebut nama yg kene repeat..
semakin lama semakin ramai.. semakin itu laa.. saya mula la.. 
gabra.... grrrrr... kesejukan tangan saya tau... 

sekali jek die umumkan.. ''nama yang tidak di sebut , tahniah, kamu selesai 
dgn jayanya menjawab exam bagi kesemua subjek umum ..'' 
sumpah! air mata saya hampir jatuh... 
(lap air mata)
.. alhamdulilah.. saya dah lulus.. saya nangis sebab saya tkot x lulus.. 
n paling saya tkot, saya jawab ikot suke saya jek... 
tu yang saya rasa nak nangis.. dgn fikiran yang serabut,
entahlahh.. sejak2 ni.. 

saya asyik fikir kan die,, die da berubah.. 

''hai awak.. awak da berubah sgt, awk sikit pon x gtwu kat saya lau awak ad masalah.
alasan awak, awak serik.. awak sy ni spe? 
kenapa awk x nak kongsi masalah awk dgn sy?
awak ad masalah awk lepas kan kat sy... layan sy nak xnak.. bila tnya, awak kalis,
awak2.. awk tahu x saya ada mimpi buruk, sejak tu sy x sedap hati,
cube awak fikir. bape kali sy call awk kan.. tp awak suruh sy tido..
sedih tau hati sy.. awak x fhm pe yg sy rse, 
sy xsedap hati la awak.. serious, sy x pernah pon x sdp hati lama2 macam ni.. 
ada awak tnya ttg sy.. 
awak ckp, awk x percya sape2..
ok.. awk x percye kan saya jgk kan? hmmmm........
bila sy tnye mesti xlepas dgn nama ex awak.. sy thu die special dr sy.. tp scre xlangsung awk dah musnahkan hati sy niy.. awk sedar x? tp sy still bertahan sy fikir, mugkin awk susah untuk lupe kan  die.. 
jd sy fikir positif, 
tp setelah sy fikir2 lg.. awak sebenarnye syg die,, bukan sy... 
mesti awak masih teringat saat2 dgn die kan? awak bukan fikir sy kan..?
hmm.. 

ye ex awk mungkin ad persamaan dgn sye, tp awk sbenarnye syg sy kerana persamaan tu jek..
awk bukan cinta sy.. bukan............. (jerit sekuat hati smbil mengalirkan air mata)..
awak... hmmmmm
sy fara.. dia _ _ _ _ _... ade kelainan nye k... 
k sy xkan masuk cmpur hal awak... sy bg mase untuk awk... supaya awk fhm dgn perasaan awk sendiri.. 
sy nak awak terima sy sebagai fara bkn _ _ _ _ _.. 
awak masih hdup dlm angan2 awk ngn ex awk kan? 
hmmmm... 
sy fhm awak..  bukan mudah nak hapuskan semua.... 
sy cuma pesan, jgn smpai akhir sekali semua nya dah xde makna lg... ye.... sy mmg jeles, sebab
awak xlyn sy mcm awk lyn ex awak kan... dgn die awak cte, ngn sy... awak simpan..
sy akn ikot rentak awk... hmmmm sy xpaksa awk.. 
even hati sy sedih, sebab sy x special cm org2 lain... 
hmm

setiap kali sy tnye awak syg sy x? awak ckp ''tak~'' walaupon awk brgurau,
tp nape ek, sy rasa pe yg awk ckp tu 
mcm betul dr hati awak.. 
kalau betul, sy terima dgn sbr.. (menahan sebak) huwaaaaaaaaaaaa.. awak.........
kenapa??????????????????????????????????? 
jd kt sy? 
sy xmenyesal syg awk, cinta awk,, tp.. sy kecewa, sy bukan di hati awak..
hanya kata2 syg yg terluah.. bukan untuk sy tp sebenarnya utk die .....
hmmmm



............................................................................
(x thn sebak.. off)

2 comments:

  1. awak okey tak nie??awak tak nk share dengan kita ke??kita sudi jadik pendegar awak..serius

    ReplyDelete
    Replies
    1. kite ok jek... x mau la risau dear, sedih jek.. kdg2 dlm perhubungan ni ade jek masalah nyer....

      Delete