Monday, June 4, 2012

kesetiaan saya kepada ''awak''

kehadapan kekasih hati yang di sayangi,

arini artikel untuk awak lg la... awak tahu x setiap kali saya nak tido atau ape pon saya buat,
saya mesti fikir awak..
awk nga wtpe? awak sihat ke x? 
sebab saya fikir la saya sentiasa mesej awak.. 
belum sempat awak bg mesej kat  saya dulu.. saya da mesej awak dulu kan?...
mean, saya setia kat awak kan? 

lg kan awak, saya sentiasa ingt pesan awak.. 
dan saya selalu amalkan apa yang awak pesan pada saya.. terima kasih ye kekasih hati
sebab sentiasa mengingat kan saya, even kadang2 benda yang simple..
sebab tu la saya makin sayang awak.. 

kalau awak rply mesej saya lambat, saya risau tau, n saya sentiasa menunggu mesej awk..
kadang2 sampai saya tertido sebab tunggu mesej awk..
mesti awak x thu kan? 
 yela,, saya x kan cakap kat awak, saya nak awak faham saya, selami hati saya.. 
x kan saya nak cakap kan?
hehe 

saya masih tunggu awak.. sebab saya nak awak sorang jek jadi prince dlm hati saya 
sampai bile2, ade sape2 nak rebut pon saya masih 
fikir kesetiaan saya pada awak.. 
awk thu x? 
saya masih fikir awak lg.. kalau ada orang dengki saya, usha saya,
sebab saya berjanji pada diri saya, 
saya hanya ada awak jek dalam hati, x mungkin saya akan ubahkan 
nama awak dalam hati saya, saya berharap 
Allah mengetahui betapa suci nya niat saya dan betapa tulus nya hati saya 
pada awak..

saya x contact awak 3 hari, bagai kan 3 minggu saya x contact awak..
serious saya sebut nama awak dalam hati.. 
supaya ALLAH berdetik kan hati awak supaya mengingati saya di sini .. 
adakah awak pernah terfikir saya wt cm tu dalam setiap hari2 
saya.. 
x kan? 
x pe.. saya  tahu awak mesti x tahu.. 
hmmmm.. :'(

awak pernah x dgr org ckp.. 
''genggaman tangan kuat macam mana pon, kalau d takdir kan utnutk di lepaskan
akan terlepas jua genggaman tu'' 
saya benci dgn perkataan ni... saya x suke kalau saya baca status2 mereka yang menulis cm tu..
sebab saya takot akan kehilangan awak..
sebab saya nak awak jek..
awak pernah rasa macam saya rasa x? 
xpernah kan? 
hmmmmm :'(
 betapa sayang nye saya kat awak kan..
begitu jugak la kesetiaan saya pada awak.. 
xperlu di ragu lagi ... 

 kalau saya jumpa saya elakkan dari pandang mata awak lama2,
sebab saya x nak awak thu pe yang saya fikir
awak mesti nak tahu kan .. apa yang saya fikir.. ?
setiap kali saya pandang mata awak, hati sentiasa berdoa agar ALLAH kekal kan 
hubungan saya dengan awak..
awak pernah x wt mcm mane saya wat..?
x pernah kan?
 hmmm....:'(

 awak selalu rasa saya macam x percaya kan awak kan kalau setiap kali saya 
nak tgk fon awak.. saya bukan apa, 
saya teringin nak tahu, awak mesej dgn sape.. ?
hubungi sape? 
semuanya lahh.. 
sebenar saya takot akan kehilangan awak, sebab saya sayang kan awak sgt2..
pernah awak fikir saya fikir cm tu? 
msti awak fikir saya ni asyik jeles x tentu pasal kan? 
hmmm

kalau awak bz jek.. sampai x terlayan saya sangat, saya terasa tau,
sebab saya rasa awak macam da xde masa untuk saya..
saya takot awak akan lupa kan saya..
pernah x awak terfikir yg saya fikir cm tu.. x kan?
mesti awak fikir saya ni x fhm awak, yg awak nga sibuk... 
hmmmm... :(

itu lah kesetiaan saya pada awak... 
dan saya masih pegang dgn kesetiaan saya ini hanya untuk awak... 
hmmm..

sekian..




No comments:

Post a Comment