Tuesday, October 16, 2012

alhamdulilah..

assalamualaikum..


 alhamdulilah bersyukur ke hadrat Ilahi kerana saya masih lagi bernafas dan meneruskan kehidupan saya sebagai hamba ALLAH.. semoga kehidupan ni diberkati olehNYA..

alhamdulilah juga kepada rakan-rakan saya telah mendapat interview kerja, semoga korang berjaya di dunia dan akhirat. tak lupa juga alahamdulilah dengan nikmat yang diberi OlehNYA saya dapat melihat kawan-kawan saya yang dah melansungkan majlis pertunangan dan ada yang sudah pun di ijab kabulkan .
(saya pulak menuggu saat di pinang ... ceh wah... ).

''hey korang .. aku tumpang rasa gembira sebab dapat tengok ko dah pun jadi tunang orang.. hehe.. aku juga mengharap 1 hari nanti aku dapat rasa perasaan yang cam mana ko rasa.. mesti seronok kan kan kan... eee.. tahniah la babe.. semoga hubungan ko kekal hingga ke akhir hayat ko.''

alhamdulilah, sudah pun setahun setengah saya masih diberikan kesempatan untuk meneruskan hidup bersama insan yang saya amat sayangi. terima kasih kepada awak juga kerana sudi untuk meneruskan perjalanan hidup awak bersama saya. =)  saya berharap selama-lamanya awak masih meneruskan hidup awak bersama saya sampai ke akhir hayat saya. itu lah satu doa saya . AMIN,.. saya juga berharap awak lah orang yang akan melafazkan ''aku terima nikahnya'' , dan akan menjadi imam setiap solat saya.

alhamdulilah, berakhirlah perjuangan saya sebagai seorang pelajar dan diberkat usaha saya sendiri. sudah jaya nya saya dengan kelulusan ''juru estetik'' thp 1&2.

tak lupa juga bersyukur alhamdulilah sudah genap 1 tahun setengah saya telah bertudung, masih dalam proses penghijrahan saya sebagai seorang muslimah yang sejati,, (ceh wah... sejati kan. ) INSYAALLAH..
dan saya juga berterima kasih kepada awak yang sering menasihat dan sebagai sumber pendorong saya untuk saya berhijrah. semoga ALLAH me'izin kan awak menjadi inspirasi hidup saya selamanya .. AMIN..

 sekian ... 


No comments:

Post a Comment