Thursday, October 4, 2012

kehidupan selepas PRAKTIKAL .






Hi assallamualaikum, 


heeeyyaaahhh akhirnya saya pon sudah menamatkan pekerjaan saya sebagai seorang juruestetik. pengalaman yang x dapat saya lupakan. huwaaaaaaaa... saya hampir menangis apabila saat akhir saya meninggalkan ''ADAM HAWA BEAUTY & HAIR SALOON.


setelah saya punya visi dan misi saya sebagai seorang pelajar yang menjalani latihan industri di sebuah firma yang membuat kan saya mempelajari sesuatu bidang saya dengan teratur. syukur alhamdulilah, saya sudah selesai segala tugasan saya untuk menyiapkan laporan selama saya 3 bulan di tempat praktikal saya.


2/10/2012 saya telah hadir kan diri saya sebagai seorang pelajar senior institut kemahiran belia negara bandar penawar, haha. *senyum dengan seikhlas hati* 



hehe.. neves2.. u know.. sebab da lama sangat tak jumpa kawan-kawan setelah semuanya tamat pengajian, syukur alhamdulilah.... ALLAH memberikan kita kesejahteraan dan kesihatan yang sihat untuk kita teruskan kehidupan kita di dunia ni.. 


hari perjumpaan kali terakhir saya berjumpa pengajar saya.. cik ida, i will miss u forever. terima kasih buat segalanya. *bergenang air mata* cehhh .. nak nangis pulok.... seriously .. setelah setahun setengah menjadi pelajarnya.. DIA lah sanggup melayan sikap dan kerenah saya yang banyak tanya. 


sekarang pulak .. saya masih berehat di rumah.. seriously bila kerja, mengeluh sebab tak ada cuti hujung minggu, bila da cuti buat selamanya, saya kebosanan, hmmmmm... apa harus saya buat sementara nak tunggu majlis konvokesyen pada tahun depan.
rutin harian saya di rumah seperti biasa menolong mak saya. siap segala kerja rumah. saya menongeng kebosanan...... haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! *jerit sekuat hati* haha.. lepaskan tension pulok..





saya amat laaa rindu korang ... wahai kawan-kawan ku.. even penat
di saloon/spa tapi tetap berjalan lepas kan tension..

heeeee...

No comments:

Post a Comment