Wednesday, May 29, 2013

hari yang paling menyedihkan ku

assalamualaikum, terima kasih kerana dah wat aku menangis. mungkin silap aku, aku cuba lakukan yang terbaik dalam kumpulan tu, tapi macam x membawa erti sahaja. aku dah rasa agak lama. mungkin juga tidak diberi peluang untuk mencuba. atau mungkin orang memandang rendah dengan sesuatu yang aku ingin ucapkan..

dekat mana nak cari setiap detik kesilapan tu kalau semua tu telah ku semak satu persatu. ya allah apa lagi ujian yang kau berikan untuk aku lalui. sesungguhnya aku bukanlah manusia yang kuat untuk melaluinya selain daripada meminta bantuan dariMU ya ALLAH..

aku terima untuk segalanya, sekarang ni aku cuba untuk melakukan sesuatu yang terbaik, tetapi kenapa orang x nampak setiap apa yang aku usaha kan. sedihnya apabila bergurau senda, tapi di sebaliknya menyembunyi 1 rahsia. aku redda dengan apa yang kau berikan ujian untuk aku harungi di sini. tapi aku menangis di sini kerana aku lemah utnuk harungi. sebesar ni ujian yang kau berikan membuatku rase lemah seluruh tubuhku.

untuk bersendirian? mungkin tidak pernah berlaku, sejauh mana ujian yang perlu aku tempuh, tapi 1 jek untuk aku tahu dan tidak pernah aku ku buat adalah bersendirian untuk membincangkan sesuatu topik. tu la betul jugak orang2 cakap. nak dapat kawan gelak2 ramai.. tapi nak dapat kawan yang sentiasa di samping kita susah dan senang memang susah. ada jugak dapat kawan yang sentiasa bersama kita, tapi akan melupakan kita apabila mempunyai kawan yang baru.

aku bermohon semua ni akan berlalu pergi. k fine...
semoga setitis air mata kesedihan ini menguatkan lagi ketabahan hati..
semoga dengan sedikit kecewa ni akan berganti dengan perkara yang mengembira.
semoga kegembiraan ni tidak akan berakhir LUKA.

salam kesedihan.


No comments:

Post a Comment