Thursday, May 23, 2013

yang terbaru

Assalamualaikum, lama sudah x update blog ni... sekarang saya sambung study di shah alam.. even da 4 minggu kt sini tapi tetap x dapat nk update blog cerita terbaru.. sebenarnya baru jek balik dari kelas, tension jugak la sebab tadi ada exam .. tension sebab soalan nya mencabar minda.. nasib baik objektif. elak ulang nilai ramai-ramai kt auditorium.. hehehe..


petang ni pulak saya ada aktiviti kokorikulum, memamng sibuk study kat sini.. saya ambil kursus VTO .. (vakasional training officer) selam 3 bulan kat sini.. apa orang cakap, belum panas lagi duduk kt sini, dah habis dah belajar. sebab tu la saya sibuk sampai xdapat nk update pape lagi cerita terbaru.

lepas habis koko jek.. kemas2,siap2 nak balik ke rumah, naik train sampai ke TBS naik bas, memang dah setting masa ambil bas malam. x sabar nak nak balik. harap balik ni dapat rehat kan badan sikit. selama dekat sini penuh aktiviti yang saya dan kawan-kawan buat.

hehehe seronok.. ! tapi letih laa.. kalau riadah petang, saya join J.robik , menari Ci cHaCha, dan poco2. tu nampak kurus tu.. ceh wahh.. lau x J.robik pon kiteorang kat sini joging .. lepas jek 2 pusingan . stop terus, tibe2 terus lapar, g makan...

bila malam pulak, masing2 sibuk study group kt student coner, yang saya lak study dalam bilik kawan.. haha (study laaa sgt) yeee.. study tau... x study susah la nak wt kerja kumpulan.. nasib la public speaking dah lepas da.. kalau la x lepas lagi.. alamaknya banyak benda la belum settel lagi.

first time cakap dekat depan.. memang terketar-ketar tangan ni. wat2 cool jek.. padahal pegang mikrofon tu rase macam mengigil, nasib x terlepas mikrofon tu.. lepas 5 minit berucap kat depan.. fuhhhh! dengar org tepuk tangan.. rase lega sangat.

2 paper da lepas sekarang ni bersedia untuk belajar n exam untuk paper yang akan datang. seriously, padat lagi maksimum mase,dengan topik yang kite org belajar kt sini.
dalam 1 hari tu kite belajar dalam 4 tajuk. bayang kan la.. dalam 4 tajuk, ade pecahan tajuk kecil. amekawwwww... kene wt tugasan kumpulan, taip2, bincang2,print segala bagai , lepas tu hantar.
tu jek la hari2.. hehe..

next time cerita lagi, time untuk kemas bilik , apa yang patut, sebelum g makan n nak g koko nanti.
harap enjoy dalam hari2 kamu semua.
semoga kita hidup di berkati ALLAH. semoga setiap butir saya taip di ruangan ni mengingatkan saya tentang pengalaman diri saya sendiri.

assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment